dlaczego nasza agencja interaktywna
to partner biznesowy, któremu warto zaufać?
Tworząc naszą stronę internetową największą radość sprawiło nam stworzenie tej podstrony. Możemy podzielić się tutaj własnymi refleksjami, które z pewnością przybliżą Państwu bliżej tematykę naszej branży oraz pozwolą lepiej nas poznać.
Doświadczenie
Prawie 20 lat doświadczenia w tym 18 lat w międzynarodowej korporacji. Współpraca z ludźmi i agencjami w kraju i za granicą. Mamy szeroki horyzont, który pozwala nam realizować projekty w obrębie praktycznie każdego budżetu.
Skuteczne Metody
Nie wszystkie reklamy w Internecie są dobre dla każdej branży. Na pewne rozwiązania szkoda naszego czasu i Państwa pieniędzy. Dlatego wybieramy wspólnie najlepsze rozwiązania tak aby zyskać na skuteczności.
Referencje
Naszą najlepszą rekomendacją i reklamą są zadowoleni Klienci, których znaki firmowe prezentujemy na naszej stronie oraz dotychczas zrealizowane projekty.
swoim zaufaniem obdarzyli nas:
kompleksowa obsługa bez pośredników
to szybka i sprawna realizacja zleceń
Decydując się na nasze usługi masz pewność, że nie napotkasz się na sytuację, w której „jeden fachowiec odsyła do drugiego”. Takie sytuacje zarówno w naszej branży jak również w życiu codziennym mają miejsce gdy powiązane ze sobą prace realizują różni wykonawcy. Jesteśmy kompletną agencją, która nie korzysta z podwykonawców dlatego w pełni świadomie wiemy o czym mówimy. Nie używamy miliona anglojęzycznych zwrotów żeby wybrzmiewać bardziej profesjonalnie. Po prostu dzięki doświadczeniu, bezpośredniej i kompletnej obsłudze unikamy nieporozumień co przekłada się na sprawną realizację zleceń i zadowolenie Klientów.
robimy TO z pasją
a gdy kochasz to co robisz, sięgasz po więcej i osiągasz więcej
Około 2002 roku stworzyliśmy pierwszą stronę internetową i świadomość, że to co stworzyliśmy tak naprawdę poprzez adres WWW mogą oglądać osoby na całym świecie dała nam pozytywnego kopa. Zrozumieliśmy wtedy, że Internet nie ma ograniczeń. Dziś już wszyscy to wiedzą, wtedy nie było to tak oczywiste, zwłaszcza w Polsce (dla przypomnienia: Allegro istnieje od 1999r.)
Na Początku był HTML i CSS
Lata 90-te to w świecie Internetu czysty język HTML i arkusze stylów a dynamikę na stronę wprowadzał DHTML i JS. Strony internetowe miały bowiem duże ograniczenia, które spowodowane były przez różne przeglądarki i wolne łącza internetowe. Strona miała po prostu być. Warto wspomnieć, że nie istniała responsywność gdyż strony wyświetlane były tylko na ekranie monitora PC lub laptopa. Takie strony wtedy robiliśmy a teraz robimy takie:
Jak wykiwać Wujka Sam’a
Początkowo do wyszukiwania informacji służyła Altavista, Yahoo, Netscape czy wyszukiwarki wewnętrzne serwisów internetowych. Nie istniało wtedy również pozycjonowanie gdyż każda wyszukiwarka miała swoje standardy i kryteria. Przełomem technologicznym okazało się Google. Wprowadzone zostały pewne reguły i standardy a MY byliśmy wyjątkowo ciekawi „jak przechytrzyć Google”… w ten sposób nauczyliśmy się pozycjonować strony!
Google & Social Media
Kolejną odrębną kwestią są reklamy w Google ADS oraz Social Mediach. To doskonałe uzupełnienie luki, która powstała w sieci reklamy internetowej a nie była możliwa do wypełnienia przez pozycjonowanie. Mowa o serwisach partnerskich Google ADS i reklamach w postaci bannerów na innych stronach. Umiejętnie skonfigurowane kampanie reklamowe pozwalają przyciągnąć Klientów, których docelowo kierujemy na określone działania związane ze stroną. Chcesz wiedzieć więcej?
Responsywność i Urządzenia Mobilne
Era smartphone’ów była z pewnością kolejny krokiem milowym w naszej pracy. Okazało się bowiem, że ekran do przeglądania strony może być mniejszy niż PC czy Laptop. Ponadto Google wyznaczyło kolejne standardy – strona musi być dopasowana do odbiorców mobilnych, inaczej staje się mniej wartościowa.
Tym oto sposobem podążając za trendami rozpoczęliśmy wykonywanie responsywnych oraz dynamicznych stron internetowych. Zapoczątkowało to także rozwój CSS, który zastąpił DHTML i wraz z JS dał nam wyjątkowe możliwości jeżeli chodzi o dynamikę stron WWW.
każdy napotkany problem
każdy napotkany problem to dla nas wyzwanie
Prawda, że z takim podejściem całkiem inaczej wygląda codzienność? Gdy ktoś mówi Ci, że „będzie z tym duży problem” prawdopodobnie nie ma ochoty tego w ogóle robić albo po prostu nie ma zielonego pojęcia jak podejść do tematu.
Fakt, są często kwestie, w które po prostu nie warto inwestować czasu i pieniędzy gdyż korzyści są niewspółmierne. W takim przypadku wyjaśniamy argumenty za i przeciw. Ostateczna decyzja należy zawsze do Klienta.